söndag 9 januari 2011

Okänd vikt

Dagens vikt är okänd. Hade ingen lust att kliva upp på vågen imorse. 74,2 var nog bara nåt mekaniskt knas på vågen. Har stått runt 74,8 sedan dess. Hm.
Har haft hemsk huvudvärk några morgnar och trodde att jag åt dåligt med fett eller proteiner, så jag lade in gårdagen i matkalkyluträkningen men det såg finfint ut :) Och imorse vaknade jag och var störtförkyld. Så det var nog inte maten utan begynnande sjuka som gav huvudvärken. Tur i oturen, typ :)

Jag insåg, med gårdagens matkalkyl, att jag nog äter lite för mycket fett en normaldag (utom igår då, när jag trodde jag ätit dåligt och upptäckte att jag ätit precis som jag skulle). Så nu ska jag inte "ösa på" som jag gjort tidigare, utan äta som vanligt och bara ta det fetare alternativet :)

Idag har jag lyckats stå emot smörgåsar och toblerone, som de andra ätit här, utan problem. Hoppas att det håller sig så!
(För igår var det väldigt jobbigt och jag var såå nära att ge efter..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...