tisdag 11 januari 2011

Fullt upp?

Här är det 74,3 idag. Hoppas att vågen stämmer den här gången! Nu låter jag den stå helt stilla om det går (vi har den under skåpet i badrummet, så jag drar den fram och tillbaka så man får räkna med att den inte är heeelt rätt varje gång).

Har kommit dit att jag inte är konstant hungrig längre som jag lätt är precis i början. Igår åt jag lunch vid 13 och var inte ett skvatt hungrig, inte ens sugen på nåt, på resten av dagen. Egentligen är jag inte hungrig nu på morgonen heller, men jag undrar om det verkligen kan vara bra att skjuta upp måltiderna så.. Tänk om det slutar med att jag bara äter en gång per dygn, hehe? Well. Så nu sitter jag här med äggmjölk i kaffet och lite pudrad kanel över. Idag har jag fullt upp mitt i lugnet så det gäller att starta dagen varsamt. De stora barnen är på förskolan och jag ska passa på att plugga lite och sy i storlekslappar i de nysydda kläderna. Och kanske gosa lite med LilleMelman förstås :inlove: han kan ju få lite extra uppmärksamhet nu när syskonen inte behöver mig så mycket idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...