torsdag 26 maj 2011

21

Frukost: 3/4 mandelbröd. Smör&ost&gurka på två bitar. Smör&onsalakorv&gurka på tredje biten. Svart kaffe.

Motion: Homeblessing (=dammsugning och damning överallt och tömning av papperskorgar) inklusive vanliga vardagsbiten (röja hotspots, skrubba badrum, fixa disken, tvätta, bädda). Tog ungefär en timma totalt.

Lugn&ro-fika: Yogite med rooibos. Kokosolja.

Lunch: Proteinshake, vitaminer, vatten.

Motion: 15 minuters promenad med barnvagn.

Mellanmål: Ägg&bacon


Kommande..

Middag: ännu okänt.. Älskling är borta ikväll, så det blir nog nåt enkelt till mig.

Kvällsmys: Bedtime-te med kokosolja.

2 kommentarer:

  1. Hahaha...homeblessing...det utrycket knycker jag.
    Ha en skön kväll
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hihi, ja, det är ett bra ord! :) Fast det kommer tyvärr inte från mig utan från FlyLady. Homeblessing är nåt man ska göra en gång i veckan bara och det ska ta max en timma :)
    Min kväll var väldigt lugn och skön då Älskling var iväg hela kvällen. Såg på film och åt chokladmousse och lade mig i hyfsad tid :)
    Kram till dig med!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...