måndag 9 maj 2011

4

Frukost: mandelbröd med smör&ost&gurka och en kopp kaffe. So far som vanligt. Men jag tog även en deciliter valio sommarbäryoghurt och en matsked havrekli. Bara för att det är så gott.

Lunchen var svår att få nån ordning på eftersom jag hade besök av ett helt gäng med folk som ville hämta mat på pizzerian. Jag åt förstås inte brödet utan bara fyllningen som bestod av tomat, ost och paprika, lök och champinjoner. Och lite kebabsås. Jag vet att det är ok att äta så ibland, det brukar inte bli några dumma siffror på vågen för det, så nu håller jag tummarna för att det var ok den här gången med!

Middag lär bli som igår eftersom det finns kvar: fläskkarré och kesosallad. På balkongen. Mys!

(Vägningen gjorde jag inte imorse, jag lyckades glömma det, men jag vägde mig nu i eftermiddags och då visade den -0,7. Så det har inte gått uppåt utan neråt de här dagarna! Jej!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...