fredag 24 juni 2011

50

Fredag, midsommarafton har inte gått i nyttighetens tecken. Tyvärr.

Frukost: 2 lingongrovasmörgåsar med smör&ost. Kaffe. Turkisk delikatessyogurt, jordgubb. Apelsinjos. 1 rosteskiva med smör&ost. Mer kaffe. Mer kaffe.

Lunch: Sill, ägg, potatis, prinskorv, gräddfil, skånsk senap, gräslök, mer sill, kavring med smör&ost.

Mellanmål/efterrätt: Mosters übersöta jordgubbar&maränger&grädde&granatäppledessert! Mer kaffe, med mjölk.

Middag/kvällsfika: tja.. fortfarande proppmätt efter dagens måltider, men vi har ju en halv tårta kvar i kylskåpet från igår? ;)

Nej, hua, nu vågar jag inte väga mig på torsdag! Inte en chans att den är snäll mot mig..

2 kommentarer:

  1. Tack för att du tror på mig och min "hälsoplan" hehe:)

    Blev inte dödsnyttigt hos oss heller på midsommarafton...tur att det inte är så ofta...

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Inte gör det något. Ibland måste man "anpassa" sig...det blir bättre när det blir vardag igen.
    Jag tycker att du är duktig.
    Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...