onsdag 27 juli 2011

Hua

Vägning imorgon och jag har idag ätit helt fel! Det började med 2 kokta ägg till frukost men sedan spårade det ur med köttfärssås och pasta till lunch, en bulle och 4 alldeles mumsiga underbara kakor till mellanmål!

Och nu efter en liten träningsrunda så väntar en B&J i frysen på mig! Till middag, ja.. haha. (Fast först ska jag hjälpa Älskling att fixa avloppet förstås..) Nej, fy vilken dag detta är. Imorgon är det ordning och reda som gäller igen!

Tur att jag tränar lite i alla fall! Nu när vi är hemma igen så är det en längre runda som gäller, den där som Zyzter släpade med mig ut på en gång som jag aaaldrig tänkte ta igen, den kör jag nu :)

Imorgon, om det verkar bli likadant väder som idag, så ska jag nog försöka ge mig ut innan värmen slår till, det var väldigt svettigt idag..

1 kommentar:

  1. Denna dag är en "feldag"
    Vi gör bättre i morgon.
    Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...