torsdag 21 juli 2011

Veckovägningen

- 1,4! Vågen stannade idag på 73,7! :D

Och mina mått har ändrats. på en vecka har midjan (eller, ja, jag mäter faktiskt 2 cm under naveln, har läst nånstans att man ska det..) minskat med 4 centimeter! (Det är 7 centimeter sedan omstarten för drygt två veckor sedan). Jag gissar att det är mina nya skor som hjälpt mig dit, hihi. Stussmåttet är samma som förra veckan vilket iofs betyder 3-4centimeter sen omstart det med.. ;)

Jag äter ju inte vispad grädde varje dag längre, men det är just morgonen efter jag "fallit dit" på massa grädde på kvällen som vågen visar det lägsta hittills. Flera gånger har det hänt. Konstigt. Varför?

Nu ska jag steka kesoplättar till frukost!
Idag är en bra dag!



**********edit vid lunchtid***********

Haha, jag hade räknat fel.. Det var inte alls -1,4.. Jag utgick från fel dag.

Det var -2,0 sedan förra veckovägningstorsdagen!

Tur att jag räknade fel åt rätt håll, hihi.

2 kommentarer:

  1. Bra med minus iaf ;)

    Hur går det för dig och hur mår du?
    länge sedan jag hörde från dig nu.
    emma

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...