lördag 10 september 2011

Ahmenndå!

Jag har på två dagar gått upp det jag gick ner förra veckan. Tänkte att det beror på att det är de där dagarna i månaden då man binder lite vätska. Lägg till det faktum att jag varit så stolt över att jag klarat stå emot kolhydratsuget som ramlar över mig en gång i månaden med.
Jag tänkte att det kanske gått så bra att stå emot då jag haft min Pepsi max och nystartrostebröd.

Ikväll bad jag Älskling köpa med sig lite Pepsi Max från affären då den nästan är slut och jag kände att jag var så sugen på det att jag kunnat dricka en stor flaska själv, haha.

När han kommer hem och ska ställa in den i kylen ropar han och frågar varför jag har sockerpepsi i kylen. Va?? Jag var tvungen att gå ut i köket och kolla själv, jag var helt övertygad om att han drev med mig!

Fy. Vad arg jag blev! På mig själv, som klämt i mig en liter originalPepsi på två dagar!

Inte konstigt att jag "klarade stå emot" eller att jag är så sugen på mer Pepsi nu eller att jag gått upp i vikt igen. Det är ju i och för sig säkert mest vätska, men shit vad snopen och irriterad jag blev!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...