måndag 5 september 2011

Dag 29 av 100

Tänk, snart är en tredjedel avklarad. Men vad har jag åstadkommit hittills?

Jag kan med en gång säga att mina powerwalks inte blivit så många som jag tänkt. Alls. Jag har väl varit ute nån gång eller fem. Men inte mycket mer. Jag går i trappor dagligen och städar effektivt (svettigtivt) i ungefär 20 minuter varje dag. När jag plockar upp och ur diskmaskinen spänner jag magen lite extra och jag lyfter min 10kiloskille oftare än jag behöver. Även 15kilostjejen ett par gånger om dagen. Men that's it..

Vatten. Det skulle jag ju dricka mycket mer än tidigare. Och det går nog rätt bra! Jag har tillome en app på nya telefonen som påminnner mig om att dricka regelbundet, hihi.

Kaffe. Det skulle jag dricka mindre. Och det går rätt bra det med! För det mesta dricker jag bara en mugg alternativt en espresso på morgonen. Ett par dagar i veckan blir det en espresso framåt 16tiden med. Så det är en väldig skillnad!

Vikten. Japp, det går bra. Se föregående inlägg :)


1 kommentar:

  1. Allt som blivit bättre räknas och du hinner fortfarande börja promenera regelbundet ;-)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...