fredag 9 september 2011

Idag alltså..

.. har jag varit så extremt trött så jag var nästan förvånad själv!

Efter en tripp till focus och inhandling av lite nystart-bröd (ja! jag hittade det!) med två småbarn och sedan hämtning av storson på skolan med lillson i sjalen var det ännu värre än när jag vaknade.

När lillkillen somnat satte jag de större barnen med några pysselböcker och gick och vilade en stund.

Nu, 1½ timmas sovit-som-en-stock-sömn och en stor portion med blomkålsmos och mammas frikadeller <3 med lite ketchup på så mår jag som en prinsessa igen! Redo att Röja upp här hemma! (Ja, med stort R, för det är verkligen ett bombnedslag här idag, hehe.) Sedan kommer min Älskling hem och jag har laddat upp med ett nytt rött ekologiskt vin och en låda Carcassonne! Nu ska här fredagsmysas! :D

Är det någon som spelat Carcassonne? Mannen i spelbutiken var helt såld på det (eller försökte sälja det? hihi) och han sa att det är "ett spel som alla borde ha hemma". Fast jag har alltså lyckats missa det..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...