tisdag 20 september 2011

Länkläsande, skördefest och äppelmos

Jag länkläser idag. Vet inte ens var jag började någonstans längre. Hit kom jag i alla fall tillslut. Var tvungen att gå och knapra på lite sötmandlar nyss (halsbränna idag) och jag planerar att läsa vidare när kiddosarna somnat ikväll.

Just nu leker de i barnkammaren alla tre. Hörde store killen lalla lite på Om du har ett äpple-melodin. De bakade äppelpaj på skolan idag och jag misstänker att de sjöng den då ;) De ska ha skördefest där imorgon. Personalen har uppmuntrat föräldrar att skicka med någonting som man kan äta på en skördefest typ hembakat bröd eller så. Men jag har inte bakat något bröd. Inte kokat äppelmos heller..

Hm. Fler sötmandlar behövs. I'll be back.


2 kommentarer:

  1. Åh, tusen tack för tipset! Har precis beställt hem ett par 38:or som enligt tabellerna ska stämma; så nu hoppas jag på det bästa! :D

    SvaraRadera
  2. En knippe morötter kanske passar bra :-)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...