måndag 10 oktober 2011

Dag 64 av 100

Jojjomän! Allt är la bra och går som jag tänkt hittills. Typ. Nästan.

Jag har inte ätit den där B&J den här månaden heller! Inte en enda gång sedan strax innan utmaningen började! Inte en enda kaka, inte en enda utsvävning.
(Ja, nästan dårå eftersom jag åt en halv ruta av den där fantastiskt goda chokladen min lillebror bjöd på förra veckan.. Men en gång är ingen gång, väl? *nickar allvarligt och öertygande*)

Jag vilar (halv-vilar) efter förkylningen/febern/hostan (som inte släppt ännu, men nästan?) och har inte varit ute och rört på mig så mycket. Men jag har dansat, LyftTungaSaker, dansat, dansat, LyftTungaSaker, busat, gungat och dansat lite till. Så, tja.. Det är inte en fullständig vila, hihi.

Vad gäller kaffe och vatten så har den här veckan varit katastrofdålig utmaningen. Får kanske ta tag i det den här veckan igen? Hejjahejja? *gäspar och tar en klunk avsvalnat och nu väldigt kallt kaffe till*

Nu ska jag packa ihop mig och de två små. Ska ner och fota 3åringen på förskolan. Eller inte jag då. Hon ska fotas. Av någon annan. Vad hon valde att ha på sig idag? Eh. Prinsessklänningen såklart. Den där jätterosa med massa underkjolar och puffiga ärmar och satinrosor.. Vad trodde jag egentligen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...