måndag 17 oktober 2011

Dag 71 av 100

Ännu en vecka har gått!

Inte jättebra, men rätt bra ändå, har det gått :)

Jag åt ju en halv liter chokladglass och den där nutellamackan i veckan, då när allt kändes så stackars mig.
Men! För att kompensera så kan jag berätta att vi hade ettårskalas här igår och jag hade bakat tårta, men jag åt ingen tårta! Och inga kakor (som tydligen var supermumsiga enligt gästerna)! Jejj! Hejja mej!

Vattenmängden är jag verkligen ruskigt dålig på att få i mig. Men hur många är det som verkligen dricker uppåt 2 liter vatten om dagen?? Jag känner att jag dricker heeela tiden, när jag ska komma upp i den mängden. Och jag är verkligen inte så törstig.. Hm.

Kaffe sörplar jag mycket av igen. Det gick ju bra där ett tag, men jag känner att jag behöver den där (låtsas-?) effekten jag får av koffeinet just nu. Får dra ner på det när jag mår bättre sen..

Promenader blir inte många heller (vad är det här för dålig karaktär jag har egentligen?? *gömmer mig*).
Men jag lyfter mer än vanligt och jag drar mig inte för att röra på mig till vardags. Det blir bara ingen "riktig" planerad träning just nu. Mer "man tager tid när man haver"-träning, hihi.

Happ. Det var det. En månad kvar sedan en total utvärdering! Spännande :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...