onsdag 16 november 2011

Mått efter 100 dagar

Här kommer då lite fler siffror. (Vikt och annan 100dagarsinfo skrev jag här.)
Alltid bra med dokumentation ;)



Midja:   -8cm

2cm-under-naveln:   -10cm

Höft:   -8cm

Byst:   -3cm

Överarm:   -4,5cm

Stuss:   -10cm

Lår (bredaste):   -5cm

Lår (ovanför knä):   -4 cm

Vad:   -3cm

Handled:   -0,5cm


Det som gör mig mest förvånad är hur stor skillnaden faktiskt är på en del ställen. Tio centimeter runt magen eller rumpan, visst, det kan jag tänka mig. Men 4,5 cm mindre runt överarmarna, eller 3 cm mindre runt vaden? Hihi. Kul med siffror, de berättar en hel del som man kanske inte ser själv i spegeln :)

5 kommentarer:

  1. Ja, jag är imponerad själv! Tack :)

    SvaraRadera
  2. F*n vad bra gjort! Jag är imponerad till tusen!

    Det måste du vara dundernöjd med!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Tack Sandra! Jovisst! Självklart är jag dundernöjd! När man ser det såhär i siffror så fattar man liksom att det faktiskt hänt någonting även om jag inte ser det själv! Synd att jag inte tog några mått när jag var som störst, hade varit kul att jämföra nu..

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...