söndag 8 januari 2012

0107

Brunch - stekta ägg och prinskorv och bacon, kaffe (Vi laddade inför lördagsäventyr! Jejj!)

Träning - Lååångsam promenad till badhuset och sedan ett gäng timmar där bärandes på ettåring och simövningar med de stora barnen. Lite bubbelbad med förstås ;)
Jag fattar inte hur vi båda (jag och Älskling) kunde vara sååå slut i kroppen framåt kvällen?

Middag - (hämtmat från hörnet, vi var urtrötta och orkade inte hitta på en måltid som passade oss alla fem..) pad thai och kyckling med massamancurry (fast jag sorterade bort nudlarna till förmån för kvällmålet, bättre än inte, väl? *flinar*)

Kvällsmål - en burk Ben & Jerry Half Baked. *harkel* (Skyller på trötthet, för jag var inte så sugen som vanligt, men jag kände ett behov av att "få unna mig nåt sådär fantastiskt gott", fast det var det inte, konstigt nog, även om burken tog slut ändå..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...