söndag 8 januari 2012

0108



Dagens mumsiga lunch


Frukost - en bit lyxpumpernickel med ost, skinka, tomat och gurka. Och en mugg kaffe.

Förmiddagmål - kaffe med mjölk och en mobil igång med wordfeudspel med min fina mamma, syster och svåger.

Lunch - ugnsstekt lax med fikonmarmelad och valnötter (underbaraste kombon!), strimlat stekt ägg, grönsallad med gurka, tomat, apelsin och äpple. Och en kapsel med D-vitamin. (Har glömt den i perioder, men nu måste jag skärpa mig! Jag inbillar mig att jag dras ner i det där mörka hålet igen, fast så snabbt går det ju inte, så det är ju ingenting att oroa sig för egentligen!)

Middag - lufttorkad skinka och andra goda tunna skivor med kött och korv, mozzarella, tomat, basilika, färskost och en näve gröna oliver. Och ett glas rödvin, hålla-handen med Älskling och sista avsnittet av Game of Thrones. Huuur ska jag kunna klara att vänta på nästa säsong?? (Blir nog till att gå och skaffa hem böckerna så länge, hehe)

Imorgon ska jag lägga in en bamsebeställning på bodystore. Aloen börjar ta slut i badrumsskåpet. Vasslen är slut. Mitt chokladaochaspartamgodaproteinpulver är med slut. Kokosoljan är inne på sista burken. Och mina vitaminburkar skramlar nästan tomma.

Jag ska även lägga in beställning på adlibris. Har kommit in på kurserna jag sökte. (Mikrobiologi, cell-och molekylärbiologi och jag står som reserv på en kost-näring-hälsa-kurs.) Så det blir mycket läsning i vår! Jejj! :D

Så hopp. Beställningsdag imorgon. Apselut! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...