tisdag 10 januari 2012

0109


Frukost - kaffe med lchf-toddy

Lunch - ostgratinerad köttfärssås (ungefär som lasagne fast utan pasta, med champinjoner och gul lök), blomkålsmos och några tomater (bilden visar en av de två portionerna jag åt)

Middag - bamseportion med rester av lunchen (när dagen var slut insåg jag att jag ätit en hel påse (550g) frysblomkål, haha)

Kvällmål - 3 skivor banannötbröd med smör och ost

Kvällsmål 2 - ytterligare 2 skivor banannötbröd med smör och ost

Alltså, den här dagen var sanslös! Jag var jättehungrig och kände att jag inte blev mätt när jag åt, även om jag åt jättemycket! Mitt kaloriintag var mer än dubbla vanliga! Kanske laddar kroppen inför någonting?

2 kommentarer:

  1. Hungriga dagar är som de är...man får se till att det man stoppar i munnen är någotsånär nyttigt ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Japp, det är så jag tänker med :)
    Hellre för mycket nyttigt än lite dåligt ;)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...