tisdag 17 januari 2012

På väg upp

Jag har letat bland bilderna på datorn för att se hur jag såg ut då. Förut. Innan jag lyckades ta tag i allt på riktigt. Innan det liksom hade hänt någonting.

Jag hittade inga bilder.

Jag frågade runt lite, kanske någon annan hade någon bild på mig från i våras? Kanske från midsommar?
Till slut fick jag napp.

Mina svärföräldrar hade en bild.
Snacka om att jag lyckats! Ja, att hålla mig undan från kameran i ett år! *skrattar*

Jaja, tråkigt nog så är detta inte bilden då jag är längst upp på viktkurvan. Utan på väg dit upp.
Jag sitter med minstingen i en grön skinnsoffa och har ingen aning om att bilden tas..
Och tyvärr är det ingen helkroppsbild. Fast jag är inte säker på att jag verkligen skulle vilja se en sådan ändå ;)

Efter den här bilden togs gick jag upp 4-5kilo till.. Trots att jag "tänkte mig för". Ibland är kroppen i ett läge då den inte vill som man själv vill. Jag ville förtvivlat ner i vikt. Kroppen valde att strunta i det.
Det tog 4 månader till, efter att bilden togs, för att kroppen skulle gå med på det hela.



Här är jag i april 2011:


Det där ser inte ut som jag. Det där ser ut som någon annan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...