söndag 26 februari 2012

Shoppinglördag

Igår var jag och bästaste syster och shoppade lite :)
Det är en underbar känsla att stå i omklädningsrummet och prova kläder och inse att man faktiskt inte är så plufsig längre!
Jag blev sååå kär i en klänning inne på Noa Noa och det bästa var att den passade!
Härligt att redan bestämt vad jag ska ha på mig på alla kalas och dop i vår, hihi ;D

Sedan skulle syster ge sin lillkille mat så vi gick in på kaféet bredvid. Hon satte sig med lillkillen och jag gick bort till kassan och köpte kaffe så länge. När kaffet var beställt insåg jag jue: jag dricker ju inte kaffe längre! *skrattar* Jag hojtade till tjejen i kassan och frågade om de hade koffeinfritt kaffe, men det hade de inte..

Lustigt att jag glömde bort det sådär. Det visar hur fast man är i gamla vanor! *flinar*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...