måndag 5 mars 2012

Återfall


Jag jättepluggade i helgen och av vana gick det åt en hel del kaffe. Det känns som om jag är mer fokuserad och får gjort så mycket mer med koffein i kroppen. Och det kan säkert vara så med.

Men imorse.. fysjuttsiken så jag mådde.. Huvudet ömmade, ögonen var tunga och tjuriga, tålamodet med de glada och högljutt sjungande barnen var noll. Och jag kände igen känslan. Så här var det ju förut, när jag drack massa kaffe varenda dag! Hjälp.. Jag har blivit bortskämd med att må bra och så där vill jag ju inte ha det igen!

Så idag har jag tagit en huvudvärkstablett, tagit bara två koppar kaffe för att hålla tålamod och humör strax ovanför ytan och jag tänker positivt om morgondagen och resten av morgondagarna!
Pigga, sprudlande jag ska återvända snabbt! Den här helgen var helt klart en stor fail!


1 kommentar:

  1. Ibland behöver man ett återfall för att se hur bra man mår när man sköter sig.
    Morgondagarna blir säkert bättre nu när du vet att du kämpar både för dig själv och för sjungande barn :-)
    Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...