fredag 9 mars 2012

Dumma gpsgrejj

Jag har varit ute och sprungit några gånger nu. Första gången när våren kom där för ett tag sedan, ni vet, härligt blå himmel och plusgrader mitt på dagen. Då glömde jag starta gpsen. Även om trackingappen var på så hjälpte det inte ;) Så jag vet inte hur snabbt (långsamt) jag sprang. Och jag vet inte hur långt (kort) jag sprang.

Häromdagen var jag ute igen. Äntligen lite varmare väder igen. Jag startade gpsen. Och min trackingapp. Men appen registrerade inte mer än de tre sista minuterna. Så jag vet egentligen ingenting om den här rundan heller.

Igår kväll var det töväder och jag förberedde med att starta gpsen på balkongen. Tog god tid på mig utanför dörren innan jag gav mig iväg. Appen var igång. Jag såg pricken utanför ytterdörren.
När jag kom hem hade ingenting registrerats. Alls. Men jag såg på kartan att jag var hemma (fortfarande?). Ingen runda var markerad. 

Well, inte så mycket att göra åt efteråt, men lite irriterande då jag ville följa mitt spring och min utveckling från skratch.

Istället får jag komma ihåg och peppa mig själv med de minnesbilder jag har av rundan.

Och jag kan bara säga: det går framåt! Jejj! 
Det blir nog bra det här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...