torsdag 19 april 2012

Kommer ni ihåg?

September 2011

Då, för ett drygt halvår sedan, var jag såå lycklig över att jag kommit i dessa jeans! (Magen indragen såklart, hehe.) Detta var de jeans jag hade som mål att komma i! (31:or)

April 2012

Nu kommer jag inte bara i dem utan kan även dra dem över höfterna! Ja, ni ser ju på den nedre bilden att de sitter aningens lösare. (Helt nytvättade och outstretchade!) På förra bilden ville jag inte dra upp linnet alls eftersom jag inte var nöjd med hur magen putade vid knappen, men idag kändes det inte som om jag behövde oroa mig för knapp-put, hihi. Och, ja det är samma linne för att visa att även det sitter lite lösare. Det var mitt tajt-linne då men nu använder jag det inte så ofta eftersom det inte sitter som jag vill. Om jag släpper linnet på nedre bilden hasar det ner till låren (jämför med övre bilden då linnet håller sig kvar, hehe).

Häftigt att se skillnaden såhär!

Det skiljer ungefär 5 kg mellan bilderna. Inte så mycket ändå. Men det är 4 jeansstorlekar skillnad på mig! (31 till 27) Skumt.

(För er som hatar att träna så kan jag viska att jag knappt tränat alls! På riktigt! Kanske en gång i veckan, och då bara korta 20minuters aktiviter. Två gånger i veckan när jag höll igång som bäst, under kanske en månad. Jag tar iofs alltid 5-7min halvsnabb stressad promenad ner till förskolan tre dagar i veckan, kan det vara det som gjort susen? Jag testade att göra några plankor i januari tror jag, men bara i några dagar, sedan tröttnade jag, haha.)







11 kommentarer:

  1. Bra jobbat :) Det är verkligen jättefin skillnad! Känn dig stolt som tusan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jovisst känner jag mig stolt! Fast jag skulle nog inte kalla det för att jag har jobbat. Det har liksom gått av sig självt med rätt kost :)

      Radera
  2. Coolt! Kan tänka mig att det kommer att kännas extra härligt i sommar när bikinisäsongen kommer.

    Jag vill också!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja! Den här sommaren tänker jag inte gömma mig i buskarna (eller helt enkelt stanna inne som jag gjorde förra sommaren), utan i år vill jag ha bikini på stranden! Jejj!

      Men du, du är ju jättefin redan! :D

      Radera
  3. Shit vad bra jobbat! Grymt imponerad och inspirerad blir jag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Sandra! Vad kul att jag kan inspirera dig! :D
      Kram

      Radera
  4. Shit vad bra jobbat! Grymt imponerad och inspirerad blir jag!

    SvaraRadera
  5. Fittirackarns va bra du är!!! Blir impad till tusen. Du inspirerar ska du veta!
    kramkram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...