måndag 9 april 2012

Rester

Sitter här framför datorn (var tvungen att gömma mig om jag ville ha maten ifred) och mumsar lunch! De andra väljer godis, hm.. Fördelen är ju att jag då får den goda påskmaten som är kvar!
På tallriken just nu ligger rökt lax, rökt makrill, äggröra och några bitar griljerad helgskinka! Mums!

På tal om skinka förresten!
Jag har varit hemifrån på dagarna nu i helgen. Har haft fullt upp med skrivandet och det är lättare att ta mig iväg och få det gjort på ett par dagar än att försöka sitta hemma och det tar en hel vecka ;)
Nåväl. Det gjorde ju att Älskling fick stå för påskmatfix. Han brukar klaga och säga att han inte vet hur man lagar "sån där mat" som jag äter, så det brukar vara jag som lagar maten här. Så, döm om min förvåning när jag kommer hem lagom till middagen och upptäcker att han fixat skinkan med hasselnötsmjöl istället för ströbröd!  ♥  Det är de små sakerna som gör det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...