torsdag 5 april 2012

Sån dag igår..


Igår tillbringade jag dagen med att småäta mellan måltiderna. Jag åt en redig frukost (chili con carne, utan bönor förstås) och en stor lunch (gigantosallad) och en rätt stor middag med (oxfile, sparris&tomater och smör). Ändå så gick jag och smååt på chokladen i skåpet. Och några nötter. Och ett äpple.
Det är inte likt mig. I alla fall inte om jag äter ordentliga mål under dagen. Klart att jag småäter om jag slarvar med lunchen till exempel. ;)
Och imorse när jag vaknade ropade min mage och sa att den var superhungrig ändå!
Har jag kanske några extrahungriga dagar just nu kanske?

Hur många mål mat brukar ni äta på en dag? 
Har ni stadiga matrutiner eller varierar det?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...