torsdag 7 juni 2012

Gårdagens minimiddag och efterrätt

Efter den stora lunchen, som även låg rätt sent på dagen, så kändes magen mätt väldigt länge. Resten av familjen hade även klämt i sig efterrätt efter lunchen. Men inte jag och min mätta mage, hehe. Jag blev lite småhungrig framåt 20-21tiden. Men ingen annan. Så det blev bara minimiddag till mig :)



Till supersen minimiddag valde jag att värma på det allra sista som fanns kvar från middagen och sedan lunchen häromdagen. Så det blev en väldigt liten skål, men ack så gott, med kokoscurryköttgryta.



Och sedan så tog jag den där efterrätten som jag valt bort tidigare under dagen. Hemlagat, osötat äppelmos, hackade hasselnötter, mandelspån, en nypa kanel och en stor klick vispad grädde. Och sedan en repris på den, hihi.


Japp, det får avsluta mina Dagens för den här gången.
En bra dag, igår.



2 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...