lördag 23 juni 2012

Midsommarrapport

Vi firade midsommarafton hos en underbar paleofamilj i år. Myspys, fantastiska människor och massa god mat! Perfekt midsommar med andra ord! Midsommarväder hade vi med, så det blev att äta inomhus *flinar*
Sill, ägg, smörstekt sparris, grönsallad, småtomater och goda såser. Och för de som inte är helt paleofierade (ännu) fanns självklart färskpotatis med! ;)

Vi (jag och värdinnan) satt och pratade lite om att eventuellt försöka oss på Whole30 i juli. Jag fyller år runt månadsskiftet och har önskat mig i födelsedagspresent att Älskling ska vara med mig på de 30 dagarna (jag kan göra det själv, men det är nog lättare med lite stöd). Vi får väl se, han är inte riktigt så "på" som jag vill. Han är rätt nöjd med sitt sätt att äta och tycker inte att han skulle kunna se några fördelar med att "mixtra med maten" och "rubba hans balans" som han säger att han har, hehe. Fast jag ser ju massa fördelar såklart.. ;)

Nä, nu måste jag nog städa färdigt här hemma innan busarna kommer in från lekplatsen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...