måndag 27 augusti 2012

Men vad är det här?!

Idag är det fjärde dagen (i rad!) som min arm/axel/rygg inte värker! (Jämfört med kanske en hel  dag i rad på nästan ett och ett halvt år..) Vad jag vet så har jag utsatt den för precis samma rörelser som vanligt de föregående dagarna (helt vanlig vardag med barn alltså) plus en genomgående skrubbning av alla köksluckor idag och jag har knappt ont alls! Det känns lite, men absoluuut ingenting som ens är värt att klaga på! Shit! Kan detta vara på grund av min anti-inflammatoriska kost, månntro? *fundersam*

Äh, kanske ska fortsätta på den här vägen och köra whole60? ;D



3 kommentarer:

  1. Aj då.. Inge kul när kroppen inte vill som man själv vill

    SvaraRadera
  2. Krya på dig och stay strong med maten. Du är en inspiration! :)

    www.carinvanstraten.blogspot.com

    SvaraRadera
  3. Nämen, vad söta ni är, Sara och Carin, som sympatiserar med mig *ler* Men vet ni, jag mår bättre i kroppen än jag gjort på lääänge! Inte sämre, alltså ;) Jag var tvungen att läsa om mitt inlägg för att se om jag skrivit fel, men kanske var jag bara inte tydlig nog? Idag är jag inne på FEMTE dagen i rad med en hyfsat bra kropp! Jejj!! Tack, fina ni, ändå, för era ord!
    Och tack, Carin, för att du peppar mig! :D

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...