måndag 3 september 2012

Äntligen måndag!


Kaffe i favoritkoppen, skrynklig gladtröja och sovhår (flätuppsättningen från igår höll och funkade perfekt som sovuppsättning!). Mm.. måndag.. 

Jorå, jag är en sån som älskar måndagar. Det är en ny start. Varje gång. Det känns som om jag äntligen har en gnutta jag-tid, när man inte måste tänka på att "det är helg och vi kanske borde hitta på nåt kul hela familjen tillsammans" utan man helt enkelt kan leva enligt de vanliga rutinerna (även om det inte är så lugn och ro alltid, haha, har kört iväg två av fem till skola/jobb, fixat disken, busat med de som är kvar hemma, skrubbat badrummen, startat en tvätt, haft sagostund och nu äntligen det där kaffet). Jag satt och försökte knåpa ihop en utvärdering av min whole30månad i helgen, men det blev såå långt. Det var så mycket jag ville få fram, så jag tror att det får bli några uppdelade inlägg om det ;)


Älskar du måndagar, du med? 
(Nej, jag vet att du inte gör det, lillasyster, men det finns kanske någon mer som jag i alla fall?)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...