fredag 7 september 2012

Dagens, lixom.

Frunch: coleslaw, lövbiff *mums*

Kaffe

Senlunch/mellanmål (ca 14): coleslaw, lövbiff (igen, ja) *jättemums*

Kaffe

Mellanmål 2 (ca 15): stooor klick rostat, hemgjort mandelsmör med salt i och en nypa kaffepulver *mums*

Mellanmål 3 (ca 16): 2 ägg med majonnäs *megamums*

Kaffe


Såatteh..
Ibland följer jag inte riktigt planen.
Vid andra omgången coleslaw/lövbiff insåg jag att jag nog har en hungrig dag. Därav mandelsmöret. Vid mandelsmöret insåg jag att jag nog har en jättehungrig dag. Därav äggen. Och massa majonnäs.

Nu, vid sistnämnda kaffet (ca16:45) inser jag att jag nog inte är så hungrig längre. Fast jag borde laga middag. Ah.. Så jag kommer inte att vara hungrig när middagen serveras --> jag kommer att bli superhungrig framåt 21 och jag kommer att TaVadSomFinnsISkåpetAntagligenNåtSmåätandebart. Smart planering? Njej.




6 kommentarer:

  1. Jamenasså... Jag känner änna igen mig!!! ;) inte just idag kanske men i alla fall en dag i veckan brukar bli sådär...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja, det händer ju då och då det där..
      Skönt att veta att fler är som jag *ler och kramar om*

      Radera
  2. Vilken inspiration du är! Har kikat runt här nu en stund och blir riktigt imponerad!

    /dorro

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men oj, vilka fina ord! Tack så mycket! :D
      Vad kul att du hittar inspiration här inne! *ler* Tack igen!

      Radera
  3. Mandelsmör och kaffe? Spännande! :) Jag som älskar kaffe och har testat det i mycket olika saker måste ju absolut testa detta också :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det tycker jag absolut! Supergott!
      Kom gärna och berätta hur du tyckte om det när du testat :)
      Har du förresten själv några goda kombosar att dela med dig av? Ja? *nickar och hoppas*

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...