lördag 5 januari 2013

Mina 15 minuter

Jag är faktiskt lite nervös. Eller inte. Jag vet ju redan vad det kommer att stå. Men jag har ingen aning om vilken bild de valde.. 

Imorgon ska jag vara med på ett hörn i Expressens söndagsbilaga. Jo, det är sant!
Det handlar om paleokost och hälsa och sånt där och de frågade om jag ville ställa upp på en intervju och bli fotograferad. De var ute efter någon som fått positiva förändringar av paleokost och gärna lite viktnedgång som bonus. (check!) Och gärna som inte tränade som en tok. Och det stämmer ju på mig, haha *flinar*

Det var en jättetrevlig tjej som ringde mig i början av december och vi pratade länge. Kändes ovant att prata om mig själv på det viset. Och det kändes jätteovant att svara på frågor som var jag bor och sånt. Jag har ju försökt att vara rätt anonym här inne (och på instagram) men nu sprack bubblan.. Nåväl, sedan kom en fotograf en lördag och skulle ta massor (!) med bilder. Både uppställd i vardagsrummet, hackandes vitkål och clementiner (som vi sedan hade till lunch) i köket, och när jag var ute och gick i kylan (hua). 

Och imorgon kommer jag alltså få se vilken bild som blev bäst. Hm. Jag har inga höga förväntningar, ska jag säga! *skrattar* 




4 kommentarer:

  1. Vad kul! Spännande! Då ska jag absolut köpa tidning imorgon och läsa! :)
    Ha en toppen lördag!
    Kram
    //Lana

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, både kul och spännande :)
      Tack! Detsamma till dig!
      Kram

      Radera
  2. Jag har lagt in i almanackan så jag inte glömmer.
    Ska bli spännande att läsa och om det finns någon som förtjänar lite uppmärksamhet så....

    Sv: Tröttheten börja ge sig även om vi fortfarande saknar lite GO så det blir nog snart bra.
    Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...