fredag 11 januari 2013

Whole30, jan2013, dag10

Måltid 1: tonfisksallad med majjo, dill och purjo, paprika, gurka (samma som igår kväll, mums!)

Måltid 2: äppelomelett (gott, men grönsakslöst..)

Måltid 3: kyckling, aioli, brysselkål, champinjoner, purjo (såå gott! proppmätt nu, och värstans vad massa vitlök det var.. haha)


Ingen huvudvärk idag! Var inte ens kaffenödig när jag vaknade utan valde att dricka kaffe senare under förmiddagen istället! Jejj!

Inatt hade jag förresten knasdrömmar. Åt en sån där seg orm (som sega råttor, fast en orm, då) och tyckte att den var så god att det var värt att börja om på dag1 igen, haha. Den som känner mig vet att just gelegodis är det värsta jag vet och att jag inte ätit sånt sedan jag var liten eller nåt. Så knasdröm, helt klart! Jag drömde även att jag läste recept efter recept på kakor och bakverk som lussebullar och kladdkakor. Såna här "förbjudenmat"-drömmar hade jag inte de andra gångerna. Kul att jag får ta del av den biten med *flinar*

Och, jess, inga snacks/mellanmål idag! *high-fivar mig själv*


4 kommentarer:

  1. Jag har haft läskig mardröm inatt så det kanske bara är dag 10 som ska ur kroppen...

    Kram

    SvaraRadera
  2. Mmm...tonfisksallad! Gott!
    Kram
    //Lana

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är så smidigt att ha några burkar i skåpet, så lätt att snabbt fixa nåt bra att äta! :)

      Kram

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...