söndag 13 januari 2013

Whole30, jan2013, dag12

Måltid 1: paleogröt (som den här typ fast med ett extra ägg)

Måltid 2: laxbiffar, ugnsrostade rödbetor, morot&äpplesallad med ingefära, bubbelvatten


Hm, den här dagen var lite i obalans. När det var frukost blev det lite stressigt och jag hann inte (hm, orkade inte?) fixa ihop nåt bra, så det blev bara en mugg kaffe. Dumt, men sånt händer. Så måltid 1 fick jag inte i mig förrän 11 på dagen. Sedan var vi iväg en sväng och senlunhen åt vi nog inte förrän 16. Och sen var jag inte hungrig mer. Ingen annan heller..
Antagligen blir det ett litet minimål/snacks framåt 21-22, kanske några nötter från igår.
Nä, den här dagen var inge bra. Imorgon blir det 3 måltider med massa grönsaker igen. Hoppas jag. Hehe.


2 kommentarer:

  1. Sådana dagar finns det säkert många av i framtiden :-)
    De är där för att man ska uppskatta dagar som verkar tråkiga.

    Sv: Tack snälla du för att du läser igenom, kommenterar och ser till att jag håller mig på banan...på alla sätt.

    Jag menar egentligen inget med synda, diet och andra dumma sätt att uttrycka det för numera är det medvetna val jag gör. Ibland är det bara svårt att uttrycka sig tydligt.

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, jo, du har så rätt så.. :)
      Kram

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...