onsdag 9 januari 2013

Whole30, jan2013, dag8

Måltid 1: Åsågott, vatten, kaffe

Måltid 2: Kokosägg, vatten och massa kaffe

Måltid 3: Omelett med rökt lax, majjo (ungefär som den här, fast med majonnäs istället för kesella) och massa grönsaker

Snacks: hett chokladkokossmör


Började dagen med en bultande huvudvärk som inte släppte förrän strax före lunch. Vad ääär det här? Tanken är ju att jag ska bli piggpiggpigg och må sprudlande bra, jue *muttrar* Hörde av Älskling att han mått precis likadant under förmiddagen så kanske är det inte kaffehuvudvärk i alla fall. Jäjä. Småbarn drar ju hem konstigheter jämt och nu under vintern är det ju ännu värre, så det är ju inte så mycket att förvånas över ändå ;)

Men ååh, vad jag önskar att min smartphone inte vore sönder, för jag äter såå mycket goda saker som jag vill fota och visa hur bra mat det är egentligen! Det är ju lite svårt att få ett hum om mina gigantiska portioner i text med, haha.

Well, jag är redo för dag nio imorgon!
Läste att någon tycker att det är lite för lätt att lyckas med whole30, så lätt att det känns som om man gör nåt fel, för så lätt kan det ju liksom inte vara? Just så känner jag idag. Det här är ju liksom ingen match, jag trodde att det skulle vara en utmaning. (Fast så har jag heller inte kommit till tjejveckan ännu, hehe, då blir det antagligen helt andra tankar! *flinar*)


1 kommentar:

  1. Chokladkokossmör låter väldigt spännande! Kanske ska testa till fredagsmys? :)
    Ha en underbar torsdag!
    Kram kram
    //Lana

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...