fredag 19 april 2013

Överstrykningspennfärg och kombuchafredag

Såg värsta snygga skorna i en nätbutik i måndags och då jag visade dem för Älskling så sa han "ja, de var ju inte så dumma faktiskt" vilket jag tolkade som "javisst ska du köpa dem, de är verkligen värda priset och skiiitsnygga!" *nickar övertygande* Och om han har sagt det så är det väl bara att göra som han tycker? ;)


Men när jag fick hem dem igår så är jag inte heeelt säker ändå, på att de verkligen är så bra som han tyckte.. 
För det första så är de aningens stora runt tårna. Men så är jag ju van vid mina fivefingers som sitter perfekto. För det andra så är de inte så gula och fina som på bilden utan mer åt det neongröngula hållet. Som gul överstrykningspenna fast litelite grönare..
Så nu vet jag inte hur jag ska göra. Behålla eller returnera?


Wellwell, ikväll ska jag fira helg med ett glas kombucha, har längtat efter det i några dagar nu, men har bara en enda stackars flaska kvar i kylen så den har sparats till festligare tillfälle = idag? :)


Hur firar ni helg?



1 kommentar:

  1. Urläckra!
    Jag hade utan tvekan behållit dem.
    Så läckert nu till våren som verkar vara i antågande även om vi haft minusgrader i ett par nätter.

    Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...