onsdag 10 april 2013

På bara två dagar!

Alltså, det är ju rätt otroligt det här med hur kosten påverkar.
För två dagar sedan kände jag mig tung, slö, stel.
Idag känner jag mig studsig, pigg, smidig.

Min hals är samma status som häromdagen, så jag tror verkligen inte att jag gått från sjuk till frisk. Det verkar snarare som om det var kosten som gjorde det här! Jag har varit med om samma fenomen många gånger, så jag borde ju inte känna av någon förvåning. Men ändå gör jag det! För det känns sååå häftigt!

Ren, färgglad underbar mat är da shit!




6 kommentarer:

  1. Precis så känner jag med...
    Jag började sköta mig i måndags och i dag mår jag så mycket bättre...känns som om våren äntligen hittade min kropp :-)

    Peppkramar

    SvaraRadera
  2. Så glömsk man blir....! Det är ju så självklart, samtidigt som du säger glömmer man bort det, att man mår så bra av rätt kost för just din kropp!

    SvaraRadera
  3. Härligt! Hoppas halsen blir bättre snart också.

    Det finns ju faktiskt så mycket gott man kan äta istället för skräp. Jag försöker (även om det inte lyckas alltid) att istället för godis ta tex torkad frukt. Även om det också är socker så är det i alla fall inte en massa skräp i det utan tvärtom ju!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Helt rätt! Man måste liksom hitta sin väg. Själv var jag sugen på mjölkchoklad och tog en bit torkad mango istället. Funkade alldeles utmärkt :) (Nackdelen är ju bara att chokladen ligger kvar i skåpet och frestas vid annat tillfälle.. hm.. )

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...