onsdag 12 januari 2011

Zumbasugen!

Idag landade vågen på 74,3 med, så det är nog på riktigt! Yess!
Och idag ringde jag till gymmet och pratade med dem om att tina upp mitt frusna kort. Jag är väldigt sugen på att testa på det där zumba som tydligen ska vara så himla kul! Och lite yoga vore nog bra för min vinterstela kropp. Jag fattar inte hur jag kunnat bli så stel! Jag skyller på vintern, men jag tror nog att min stillasittande graviditet gjorde sitt med.. Jag är ju inte 20 längre, hrm.

Började dagen med kaffe&äggmjölk. Testade sån där äggmjölk för ett år sedan men gillade det inte. Men vid andra försöket igår så :) Och idag var det riktigtriktigt gott! Kanske var jag bara tvungen att vänja mig för att upptäcka det mumsiga? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...