onsdag 26 december 2012

Hur skulle det kunna se ut?

För er som funderar lite. För er som undrar. För er som skulle vilja veta.

Såhär kan en matdag enligt whole30planen se ut: Exempel 1. Eller såhär: Exempel 2. Eller kanske såhär: Exempel 3. I alla fall för mig. Oh jag är rätt enformig i mina måltider, jag vet. Jag liksom får en hang-up på en särskild ingrediens eller maträtt som jag sedan äter i flera dagar innan jag får en hang-up på nästa grejj, haha.

Om det är svårt att ta till sig textmässigt så får ni även en exempeldag i bilder, såhär kan hemlagade enkla, oproffsiga måltider se ut (3 måltider och ett snacks vid behov):




Eller som i bildexempel 2:




Så kom inte och säg att det är såå svårt att hitta på nåt att äta. Eller att det är såå tråkig mat att välja på. Haha. Ät dig mätt, njut av maten (både smakmässigt och färgmässigt) och var glad att du gör det här och väljer att äta riktig mat som gör nytta. För det är såå värt det!











2 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...