tisdag 13 november 2012

Då och nyss

Jag håller på att rensa på datorn och ramlade över några bilder på mig själv. Bilder som jag inte visste att jag hade. Jag vet ju att jag ser något smalare ut i ansiktet nuförtiden, när man blir av med nästan 25 kilo så måste ju en del av det även tas från ansiktet, liksom. Men jag visste inte att det var sådär jag såg ut. Nu är jag ju lååångt ifrån fotogenisk, så ha lite överseende, oki? ;)

Första bilden är från julnyårshelgen 2010/2011. Det är ungefär ett halvår innan jag började gå ner i vikt. Den andra bilden är tagen och upplagd på instagram för några veckor sedan, därav formatet och det ljusa filtret. Men man ser ju skillnaden ändå väl? *flinar*





Vågar i nuläget inte lägga upp helkroppsbilden jag hittade. Den skrämmer mig lite. Kanske en annan gång? 

Med dessa bilder vill jag nog mest visa mig själv hur jag förändrats.  
För bilden i spegeln är ju fortfarande jag. Som den varit hela tiden.
Bara att jag ser lite annorlunda ut nu jämfört med då.

14 kommentarer:

  1. Men shit, vilken skillnad :) Bra jobbat, du är helt fin!

    SvaraRadera
  2. Vad snygg du är! Väldig fotogenisk tycker jag. Du var söt förut också men nu är utstrålningen en annan.

    SvaraRadera
  3. oj vilken skillnad, väldigt roligt att se :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är roligt att se för mig med ;)

      Radera
  4. Ja, det syns! Jag är jättenyfiken på fler bilder för vi verkar har gått ner ungefär lika mycket.
    :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oh, vad kul att du gått ner ungefär lika mycket! Grattis!
      Ja, vi får väl se om det kommer upp fler bilder nån gång ;)

      Radera
  5. Wow !! Vilken skillnad !! & vad fiiin du är :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är en rätt rejäl skillnad egentligen! Jag tänker inte på det och tänkte inte på det under resans gång heller, men nu när jag tittar på bilderna så förundras jag över hur mycket man kan förändra sig själv.

      Och tack, söta du! :D

      Radera
  6. Jäklar vilken skillnad! Bra att jämföra med bilder. Åh va då inte fotogenisk? Det tycker jag visst det, filter eller inte :-)

    Tack för din kommentar på min blogg. Middagens rester blir till lunch låda här om det blir nåt över.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihihi, tack :)
      Ja, jag önskar bara att jag tagit såna där osmickrande helkropps-före-bilder precis innan jag startade vitresan. DEM hade det verkligen varit kul att jämföra med! ;)

      Radera
  7. Åh, det syns en jättestor skillnad, wow! Bra jobbat!!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...