söndag 15 april 2012

Sköna söndag!

När jag var liten så fanns det nåt sånt där morgonprogram på söndagarna som hette just SkönaSöndag har jag för mig. Jag kommer också ihåg en SuperTed och någon gulgrön mjukisfilur?



Idag har varit en skön söndag! För vet ni, jag har uppnått mitt mål för april! 
Jag och min BFF bestämde oss för att försöka oss på löpning lite mer på riktigt den här månaden. Hon har sprungit tidigare och det märktes på hennes mål, hehe. Själv satte jag bland annat upp ett mål på att kunna springa 3 km nonstop. Och det gjorde jag idag!! 3,19 faktiskt! *jejj!*

Och halva månaden är ju kvar.. 
Vad är rimligt att ha som mål på två veckor?






2 kommentarer:

  1. Snyggt jobbat! När man väl kommer in i det finns det inget bättre än en löpartur en solig dag :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag kan tänka mig det härliga i det hela :) Men jag har en bit kvar innan jag njut-springer helt och fullt tror jag.. ;)

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...