måndag 9 april 2012

Upp på hästen!


Idag kämpar jag med att komma tillbaka igen. Det har varit lite sisådär under de senaste dagarna. Påskafton och påskdagen var EspressoHouse min källa till näring. Det vill säga stor mochalatte *älskar*, deras mumsiga hallonyogurt med granola och sedan en kaka på det. Två dagar i sträck. Så igår blev det knas. Vi beställde pizza till middag. *suck*
Jag har tidigare älskat pizza. Det har varit min go-to-mat länge. (Även då jag åt lchf åt jag pizza, bara inte brödet.) Well. Så är det inte nu. Det är inte det godaste jag vet längre. (Det känns liksom lite trist. Inga fantastiska smakupplevelser alls.) Inte det lättaste att fixa till heller. Och inte det snabbaste.

Det är faktiskt lika lätt att steka bacon och brysselkål! Kanske lättare, för det finns ju redan hemma så man behöver inte gå ut i snöblasket (mm, så har vi det). Och det går ju mycket snabbare med! Och bäst av allt: det är godare! Min mat är mycketmycket godare än pizza nuförtiden! Tänka sig.. :D




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...